همه چیز درباره ی خودم

اسرار ازل را نه تو دانی و نه من!!!!

همه چیز درباره ی خودم

اسرار ازل را نه تو دانی و نه من!!!!

همیشه زنها

میگن مردا جنبه ندارن یعنی این !!  

>

 مردی می‌خواست زنش را طلاق دهد.

> دوستش علت را جویا

 شد و او گفت: این

> زن از

 روز اول همیشه می خواست من را

> عوض کند.

> مرا وادار کرد سیگار و مشروب را

> ترک

 کنم..

> لباس بهتر بپوشم، قماربازی نکنم،

> در سهام سرمایه‌گذاری کنم و حتی

> مرا عادت داده که به موسیقی کلاسیک

> گوش کنم و لذت ببرم!

> دوستش گفت: اینها که می‌گویی که

> چیز بدی نیست! مرد گفت: ولی حالا حس

> می‌کنم که دیگر این زن در شان من

> نیست !

+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و هشتم آبان 1387ساعت 10:39 
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:54 ق.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

من داستانی در باره زنی رو خوندم که با سختی تمام شوهرش رو به دانشگاه فرستاد و وقتی شوهر به مقامی رسید اونو طلاق داد. این داستان واقعی بود. مردها هینطورین.من هم با تست روانشسناسی به روزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد